Osoba pełniąca funkcję Koordynatora ds. dostępności w Ośrodku Pomocy Społecznej w Sandomierzu
Izabela Szczepańska
tel. 15 – 832 – 05 - 93 wew. 16
e-mail: sekcja_organizacyjna@ops.sandomierz.pl
Do zadań osoby pełniącej funkcję koordynatora należy w szczególności:
1) Wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Sandomierzu;
2) Przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z wymaganiami określonymi w art.6 ustawy z dnia 19.07.2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
3) Monitorowanie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Informacja
W związku z art. 7 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, informujemy, iż w indywidualnym przypadku, jeżeli podmiot publiczny nie jest w stanie, w szczególności ze względów technicznych lub prawnych, zapewnić dostępności osobie ze szczególnymi potrzebami w zakresie, o którym mowa w art.6 pkt 1 i 3, podmiot ten jest obowiązany zapewnić takiej osobie dostęp alternatywny. Dostęp alternatywny, polega w szczególności na:
1) zapewnieniu osobie ze szczególnymi potrzebami wsparcia innej osoby lub
2) zapewnieniu wsparcia technicznego osobie ze szczególnymi potrzebami, w tym z wykorzystaniem nowoczesnych technologii, lub
3) wprowadzeniu takiej organizacji podmiotu publicznego, która umożliwi realizację potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami, w niezbędnym zakresie dla tych osób.
W przypadku, gdy klient potrzebuje dostępu alternatywnego w Ośrodku Pomocy Społecznej w Sandomierzu, prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny pod numerem telefonu: 15 - 832 - 05 - 93 wew. 16 lub mailowy: sekcja_organizacyjna@ops.sandomierz.pl Wówczas wyznaczony zostanie termin, godzina obsługi oraz pracownik prowadzący sprawę.