- Zamówienia publiczne
- Zamówienia publiczne
Przygotowanie, przeprowadzenie, organizacja szkolenia dla opiekunów faktycznych z zakresu pierwszej (wygasły...)
PS. 4221.1.10.2017
Sandomierz, 2017-11-23
Zamawiający:
Gmina Sandomierz
Ośrodek Pomocy Społecznej w Sandomierzu
ul. Słowackiego 17a
27-600 Sandomierz
Ogłoszenie o zamówieniu
W ramach
Postępowania O Udzielenie Zamówienia Publicznego
Na Usługi Społeczne
O Wartości Zamówienia poniżej 750 000 €
Prowadzonego W Trybie art. 138o Ustawy Prawo Zamówień Publicznych
NAZWA ZAMÓWIENIA:
„Przygotowanie, przeprowadzenie, organizacja szkolenia dla opiekunów faktycznych z zakresu pierwszej pomocy przedmedycznej w ramach realizacji projektu Razem”
OGŁOSZONEGO NA PODSTAWIE USTAWY Z DNIA 29 STYCZNIA 2004 R. PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (TEKST JEDNOLITY: DZ. U. Z 2017 R. POZ. 1579 z późn. zmianami)
1. Informacje o Zamawiającym.
Zamawiającym w niniejszym postępowaniu jest:
Gmina Sandomierz Ośrodek Pomocy Społecznej w Sandomierzu
27-600 Sandomierz,
Ul. Słowackiego 17a
Tel: 15 832 05 93
sekretariat@ops.sandomierz.pl
2. Tryb udzielenia zamówienia.
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.), zwanej dalej ustawą, o wartości zamówienia poniżej kwoty określonej w art. 138g ust 1 pkt 1 ustawy. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia wynosi: 2705,00 zł co stanowi równowartość 647,92 EUR.
3. Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest 15 godzinne szkolenie z zakresu pierwszej pomocy przedmedycznej dla 20 opiekunów faktycznych korzystających ze wsparcia w ramach projektu „Razem”.
4. Termin wykonania zamówienia.
Termin realizacji zamówienia do 31.12.2017r.
5. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
5.1.Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego do dnia 01.12.2017 do godz.8.00, co oznacza, że z upływem powyższego terminu oferta powinna fizycznie znaleźć się u Zamawiającego. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską. Oferta złożona po terminie zostanie niezwłocznie zwrócona składającemu ją Wykonawcy. 5.2.Otwarcie złożonych ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w dniu 01.12.2017 r., o godz.9.00, w pok. Nr 11.
6. Kryteria wyboru oferty
Zamawiający dokona oceny ofert, które wpłynęły w terminie określonym w pkt.5 na podstawie następujących kryteriów:
Kryterium nr 1 – Cena - 50 punktów
Kryterium nr 2 – Doświadczenie wykonawcy – 50 punktów
6. Wykaz dokumentacji postępowania.
Dokumentację postępowania stanowią:
Oznaczenie dokumentu
SIWZ - Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Załącznik nr 1 - Formularz Ofertowy
Załącznik nr 2 - Wzór Umowy
Załącznik nr 3 Wykaz usług - Doświadczenie wykonawcypowrót...
Wersja : 1 2 3
SIWZ - SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKOW ZAMOWIENIA.docx
SIWZ.pdf
Zalacznik nr 1 do SIWZ-1.docx
Zalacznik nr 2 do SIWZ.docx
Zalacznik nr 3 do SIWZ.docx
Ogloszenie.pdf
Opublikowana przez Łukasz Bąk dnia 24.11.2017. Wygasa 15.12.2017. Odsłon 692, Wersja 2