Komunikaty/Zarządzenia>Zarządzenia>2017 |
1357 |
>Zamówienia publiczne>Zamówienia publiczne |
913 |
Komunikaty/Zarządzenia>Zarządzenia>2018 |
797 |
Komunikaty/Zarządzenia>Zarządzenia>2016 |
693 |
>Ogłoszenia>Nabór pracowników |
588 |
>Ogłoszenia>Ogłoszenie |
557 |
>Struktura organizacyjna>Struktura organizacyjna |
429 |
Komunikaty/Zarządzenia>Zarządzenia>2019 |
427 |
Załatwiane sprawy>Dodatek Mieszkaniowy i Energetyczny>Dodatek Mieszkaniowy i Energetyczny |
319 |
Załatwiane sprawy>Świadczenia Rodzinne>Świadczenia Rodzinne |
306 |
>Rejestry i ewidencje>Sekcja Świadczeń |
272 |
>Podstawowe dane>Podstawowe dane |
270 |
>Dostęp do informacji publicznych>Dostęp do informacji publicznych |
264 |
Załatwiane sprawy>Pomoc Społeczna>Pomoc Społeczna |
264 |
>Podstawa prawna>Podstawa prawna |
258 |
>Zakres działania>Przedmiot działalności i kompetencje |
252 |
Załatwiane sprawy>Usługi Opiekuńcze>Usługi Opiekuńcze |
250 |
>Rejestry i ewidencje>Sekcja Finansowa |
238 |
>Rejestry i ewidencje>Sekcja Świadczeń Rodzinnych |
230 |
Druki do pobrania>Świadczenia Rodzinne>Świadczenia Rodzinne |
223 |
Załatwiane sprawy>Świadczenia Wychowawcze>Świadczenia Wychowawcze |
223 |
Druki do pobrania>Dodatek Mieszkaniowy i Energetyczny>Dodatek Mieszkaniowy i Energetyczny |
215 |
>Podstawowe dane>Poprzednia wersja BIP |
206 |
Kontrole zewnętrzne i wewnętrzne>2016>2016 |
198 |
Załatwiane sprawy>Fundusz Alimentacyjny>Fundusz Alimentacyjny |
186 |
>Redaktorzy BIP>Redaktorzy |
182 |
>Rejestry i ewidencje>Sekcja Organizacyjna |
174 |
>Ponowne wykorzystanie informacji>Ponowne wykorzystanie informacji |
173 |
Komunikaty/Zarządzenia>Zarządzenia>2020 |
142 |
Druki do pobrania>Świadczenia Wychowawcze>Świadczenia Wychowawcze |
138 |
Druki do pobrania>Fundusz Alimentacyjny>Fundusz Alimentacyjny |
132 |
>Załatwiane sprawy>Zarządzenia |
131 |
Załatwiane sprawy>Punkt Interwencji Kryzysowej>Punkt Interwencji Kryzysowej |
130 |
Druki do pobrania>Pomoc Społeczna>Pomoc Społeczna |
124 |
>Mienie i finanse>Majątek OPS |
119 |
Druki do pobrania>Usługi Opiekuńcze>Usługi Opiekuńcze |
118 |
>Rejestry i ewidencje>Sekcja Dodatków Mieszkaniowych |
113 |
Komunikaty/Zarządzenia>Zarządzenia>2021 |
87 |
Komunikaty/Zarządzenia>Komunikaty>Komunikat |
74 |
Druki do pobrania>Punkt Interwencji Kryzysowej>Punkt Interwencji Kryzysowej |
73 |
>Realizacja ustawy o języku migowym>Realizacja ustawy o języku migowym |
61 |
Załatwiane sprawy>Rządowy program "Dobry Start">Rządowy program "Dobry Start" |
51 |
Załatwiane sprawy>Środowiskowy Dom Samopomocy>Środowiskowy Dom Samopomocy |
48 |
Załatwiane sprawy>Jednorazowe świadczenie "Za życiem">Jednorazowe świadczenie "Za życiem" |
45 |
Sprawozdania finansowe>Sprawozdania za 2019r.>Sprawozdania za 2019r. |
40 |
>Rejestry i ewidencje>Samodzielne stanowisko - Informatyk |
36 |
Sprawozdania finansowe>Sprawozdania za 2018r.>Sprawozdania za 2018r. |
33 |
>Stypendia i zasiłki szkolne>Stypendia i zasiłki szkolne |
32 |
>Deklaracja dostępności>Deklaracja dostępności |
31 |
>Ochrona danych osobowych>Ochrona danych osobowych |
30 |
>Podstawowe dane>Godziny urzędowania |
28 |
>> |
24 |
Sprawozdania finansowe>Sprawozdania za 2020r.>Sprawozdania za 2020r. |
23 |
Podstawowe dane>Sekcje i stanowiska pracy>Sekcja Finansowa |
21 |
Podstawowe dane>Sekcje i stanowiska pracy>Sekcja Świadczeń Rodzinnych i Dodatków Mieszkaniowych |
18 |
>Rejestry i ewidencje>Środowiskowy Dom Samopomocy |
17 |
>Informacje o dostępności>Deklaracja dostępności |
16 |
Druki do pobrania>Środowiskowy Dom Samopomocy>Środowiskowy Dom Samopomocy |
15 |
Podstawowe dane>Sekcje i stanowiska pracy>Sekcja Organizacyjna |
13 |
>Informacje o dostępności>Koordynator ds. dostępności |
13 |
Sekcje i stanowiska pracy>Sekcja Pomocy Społecznej>Sekcja Pomocy Społecznej |
12 |
Komunikaty/Zarządzenia>Zarządzenia>2022 |
12 |
Podstawowe dane>Sekcje i stanowiska pracy>Zespół ds. Asysty Rodziny |
11 |
Sekcje i stanowiska pracy>Sekcja Pomocy Społecznej>Administrator koordynujący usług opiekuńczych |
9 |
>Informacje o dostępności>Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego |
8 |
>Załatwiane sprawy>Załatwiane sprawy |
7 |
>Struktura organizacyjna>OPS |
5 |
>Struktura organizacyjna>Przetargi |
4 |
>Program "Czyste Powietrze">Program "Czyste Powietrze" |
4 |
>Informacje o dostępności>Wniosek o zapewnienie dostępności |
2 |
>Informacje o dostępności>Procedura zapewnienie dostępności |
2 |
>Informacje o dostępności>Zarządzenie w sprawie wprowadzenia procedury zapewnienia dostępności |
1 |
>> |
1 |
Podstawowe dane>Sekcje i stanowiska pracy>Punkt Interwencji Kryzysowej |
1 |
>Podstawowe dane>Poprzednia wersja BIP |
1 |