>> |
3315 |
Komunikaty/Zarządzenia>Zarządzenia>2017 |
1370 |
>Zamówienia publiczne>Zamówienia publiczne |
923 |
Komunikaty/Zarządzenia>Zarządzenia>2018 |
807 |
Komunikaty/Zarządzenia>Zarządzenia>2016 |
704 |
>Ogłoszenia>Nabór pracowników |
674 |
>Ogłoszenia>Ogłoszenie |
575 |
>Struktura organizacyjna>Struktura organizacyjna |
467 |
Komunikaty/Zarządzenia>Zarządzenia>2019 |
437 |
Załatwiane sprawy>Dodatek Mieszkaniowy i Energetyczny>Dodatek Mieszkaniowy i Energetyczny |
328 |
Załatwiane sprawy>Świadczenia Rodzinne>Świadczenia Rodzinne |
321 |
Załatwiane sprawy>Pomoc Społeczna>Pomoc Społeczna |
289 |
>Podstawowe dane>Podstawowe dane |
280 |
>Rejestry i ewidencje>Sekcja Świadczeń |
278 |
>Dostęp do informacji publicznych>Dostęp do informacji publicznych |
275 |
>Podstawa prawna>Podstawa prawna |
271 |
Załatwiane sprawy>Usługi Opiekuńcze>Usługi Opiekuńcze |
268 |
>Zakres działania>Przedmiot działalności i kompetencje |
263 |
>Rejestry i ewidencje>Sekcja Finansowa |
242 |
>Rejestry i ewidencje>Sekcja Świadczeń Rodzinnych |
236 |
Załatwiane sprawy>Świadczenia Wychowawcze>Świadczenia Wychowawcze |
231 |
Druki do pobrania>Świadczenia Rodzinne>Świadczenia Rodzinne |
226 |
Druki do pobrania>Dodatek Mieszkaniowy i Energetyczny>Dodatek Mieszkaniowy i Energetyczny |
218 |
>Podstawowe dane>Poprzednia wersja BIP |
214 |
Kontrole zewnętrzne i wewnętrzne>2016>2016 |
201 |
Załatwiane sprawy>Fundusz Alimentacyjny>Fundusz Alimentacyjny |
192 |
>Redaktorzy BIP>Redaktorzy |
183 |
>Rejestry i ewidencje>Sekcja Organizacyjna |
179 |
>Ponowne wykorzystanie informacji>Ponowne wykorzystanie informacji |
176 |
Komunikaty/Zarządzenia>Zarządzenia>2020 |
150 |
Druki do pobrania>Świadczenia Wychowawcze>Świadczenia Wychowawcze |
139 |
Załatwiane sprawy>Punkt Interwencji Kryzysowej>Punkt Interwencji Kryzysowej |
136 |
Druki do pobrania>Fundusz Alimentacyjny>Fundusz Alimentacyjny |
133 |
Druki do pobrania>Pomoc Społeczna>Pomoc Społeczna |
133 |
>Załatwiane sprawy>Zarządzenia |
131 |
>Mienie i finanse>Majątek OPS |
130 |
Druki do pobrania>Usługi Opiekuńcze>Usługi Opiekuńcze |
128 |
>Rejestry i ewidencje>Sekcja Dodatków Mieszkaniowych |
113 |
Komunikaty/Zarządzenia>Zarządzenia>2021 |
104 |
Komunikaty/Zarządzenia>Komunikaty>Komunikat |
91 |
Druki do pobrania>Punkt Interwencji Kryzysowej>Punkt Interwencji Kryzysowej |
75 |
Komunikaty/Zarządzenia>Zarządzenia>2022 |
65 |
>Realizacja ustawy o języku migowym>Realizacja ustawy o języku migowym |
61 |
Załatwiane sprawy>Rządowy program "Dobry Start">Rządowy program "Dobry Start" |
53 |
Załatwiane sprawy>Jednorazowe świadczenie "Za życiem">Jednorazowe świadczenie "Za życiem" |
51 |
Załatwiane sprawy>Środowiskowy Dom Samopomocy>Środowiskowy Dom Samopomocy |
48 |
Sprawozdania finansowe>Sprawozdania za 2019r.>Sprawozdania za 2019r. |
43 |
>Podstawowe dane>Godziny urzędowania |
39 |
>Stypendia i zasiłki szkolne>Stypendia i zasiłki szkolne |
37 |
>Ochrona danych osobowych>Ochrona danych osobowych |
37 |
>Rejestry i ewidencje>Samodzielne stanowisko - Informatyk |
36 |
Sprawozdania finansowe>Sprawozdania za 2018r.>Sprawozdania za 2018r. |
34 |
Podstawowe dane>Sekcje i stanowiska pracy>Sekcja Finansowa |
31 |
>Deklaracja dostępności>Deklaracja dostępności |
31 |
Sprawozdania finansowe>Sprawozdania za 2020r.>Sprawozdania za 2020r. |
31 |
Podstawowe dane>Sekcje i stanowiska pracy>Sekcja Świadczeń Rodzinnych i Dodatków Mieszkaniowych |
29 |
Podstawowe dane>Sekcje i stanowiska pracy>Sekcja Organizacyjna |
23 |
Sekcje i stanowiska pracy>Sekcja Pomocy Społecznej>Administrator koordynujący usług opiekuńczych |
21 |
Sekcje i stanowiska pracy>Sekcja Pomocy Społecznej>Sekcja Pomocy Społecznej |
21 |
>Informacje o dostępności>Deklaracja dostępności |
20 |
>Informacje o dostępności>Koordynator ds. dostępności |
18 |
>Rejestry i ewidencje>Środowiskowy Dom Samopomocy |
17 |
Podstawowe dane>Sekcje i stanowiska pracy>Zespół ds. Asysty Rodziny |
16 |
Druki do pobrania>Środowiskowy Dom Samopomocy>Środowiskowy Dom Samopomocy |
15 |
>Program "Czyste Powietrze">Program "Czyste Powietrze" |
14 |
>Informacje o dostępności>Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego |
10 |
Sprawozdania finansowe>Sprawozdania za 2022r.>Sprawozdania za 2022r. |
10 |
Sprawozdania finansowe>Sprawozdania za 2021r.>Sprawozdania za 2021r. |
9 |
>Załatwiane sprawy>Załatwiane sprawy |
7 |
>Informacje o dostępności>Zarządzenie w sprawie wprowadzenia procedury zapewnienia dostępności |
6 |
>Informacje o dostępności>Wniosek o zapewnienie dostępności |
5 |
>Struktura organizacyjna>OPS |
5 |
>Struktura organizacyjna>Przetargi |
4 |
>Informacje o dostępności>Procedura zapewnienie dostępności |
3 |
Podstawowe dane>Sekcje i stanowiska pracy>Punkt Interwencji Kryzysowej |
1 |
>Podstawowe dane>Poprzednia wersja BIP |
1 |
>> |
1 |