- Zamówienia publiczne
- Zamówienia publiczne
Przetarg dot. projektu (wygasły...)
PS.4221.1.9.2017
Sandomierz, 2017-07-17
Zamawiający:
Gmina Sandomierz
Ośrodek Pomocy Społecznej w Sandomierzu
ul. Słowackiego 17a
27-600 Sandomierz
OGŁOSZONEGO NA PODSTAWIE USTAWY Z DNIA 29 STYCZNIA 2004 R. PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (TEKST JEDNOLITY: DZ. U. Z 2015 R. POZ. 2164 z późn. zmianami)
_________________________
1. Informacje o Zamawiającym.
Zamawiającym w niniejszym postępowaniu jest:
Gmina Sandomierz
Ośrodek Pomocy Społecznej w Sandomierzu
27-600 Sandomierz,
Ul. Słowackiego 17a
Tel: 15 832 29 04
Faks: 15 832 29 04
sekretariat@ops.sandomierz.pl
2. Tryb udzielenia zamówienia.
3. Opis przedmiotu zamówienia.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
80500000-9 Usługi szkoleniowe
80510000-2 usługi szkolenia specjalistycznego
80570000-0 usługi w dziedzinie rozwoju osobistego
Liczba uczestników poszczególnych form wsparcia określona została w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
4. Termin wykonania zamówienia.
5. Warunki udziału w postępowaniu.
Warunki udziału w postepowaniu oraz wykaz dokumentów jakie Wykonawca ma przedstawić na potwierdzenie spełniania warunków określony został w Rozdziale 8 i 9 SIWZ.
6. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
6.1.Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego do dnia 25.07.2017 r. do godz.8.00, co oznacza, że z upływem powyższego terminu oferta powinna fizycznie znaleźć się u Zamawiającego. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską. Oferta złożona po terminie zostanie niezwłocznie zwrócona składającemu ją Wykonawcy.
6.2.Otwarcie złożonych ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w dniu 25.07.2017r., o godz.9.00, w pok. Nr 11.
6.3.Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
6.4.W trakcie otwierania kopert z ofertami Zamawiający każdorazowo ogłosi obecnym:
6.4.1. nazwę i adres Wykonawcy, którego oferta jest otwierana;
6.4.2. informacje dotyczące ceny zawartej w ofercie.
6.5. Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieszcza na stronie internetowej informacje dotyczące:
6.5.1. kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
6.5.2. firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie;
6.5.3. cen zawartych w ofertach.
7. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
7.1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które:
- zostaną złożone przez Wykonawców niewykluczonych przez Zamawiającego z niniejszego postępowania;
- nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.
7.2. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie podlegają odrzuceniu, na podstawie następujących kryteriów:
Kryterium nr 1 – Cena – 40 punktów
Kryterium nr 2 – Doświadczenie wykonawcy – 40punktów
Kryterium nr 3 - Merytoryczna treść oferty – 20 punktów
7.2.1 . Kryterium nr 1 – Cena
Obliczenie liczby punktów przyznanych każdej ofercie, w niniejszym kryterium zostanie dokonane na podstawie poniższego wzoru:
Pi =40 x Cmin / Ci
gdzie:
i to numer oferty,
Pi to liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie,
Cmin to najniższa łączna ryczałtowa cena brutto oferty spośród łącznych ryczałtowych cen brutto wszystkich ofert,
Ci to łączna ryczałtowa cena brutto ocenianej oferty.
opieki nad osobą niepełnosprawną i/lub osobą starszą i/lub osobą przewlekle chorą,
poradnictwa psychologicznego i/lub poradnictwa prawnego i/lub poradnictwa terapeutyczno - rehabilitacyjnego
Każda następna oferta uzyska odpowiednio mniej punktów, zgodnie z wzorem:
liczba usług z oferty ocenianej
Liczba punktów oferty = --------------------------------------------------------------- x 40
największa liczba usług z wszystkich ofert
7.2.3. W kryterium nr 3 „Merytoryczna treść oferty” Zamawiający dokona oceny ofert według poniższych zasad:
a) „Programu szkolenia”,
b) „Konspektu”,
a) Podkryterium 3 a
Program szkolenia – od 0 do 10 pkt.
W ramach tego podkryterium Zamawiający oceniał będzie zaproponowany przez Wykonawcę program szkolenia pod kątem:
- trafności doboru programu do potrzeb szkoleniowych odbiorców (0-10 pkt x waga 0,2 = 2 pkt),
- kompleksowości ujęcia tematu szkolenia (0-10 pkt x waga 0,2 = 2pkt),
- uwzględnienia specyfiki odbiorców szkoleń – klientów pomocy społecznej (0-10 pkt x waga 0,6 = 6 pkt) ,
b) Podkryterium 3 b
Konspekt - od 0 do 10 pkt.
W ramach tego podkryterium Zamawiający oceniał będzie zaproponowany przez Wykonawcę konspekt pod kątem:
- trafności doboru stosowanych metod szkoleniowych do potrzeb szkoleniowych odbiorców
(0-5 pkt x waga 0,4 = 2 pkt),
- kompleksowości ujęcia tematu szkolenia (0-5 pkt x waga 0,4 = 2 pkt),
- uwzględnienia specyfiki odbiorców szkoleń – klientów pomocy społecznej (0-5 pkt x waga 1,2 = 6 pkt)
przy zastosowaniu następującej skali punktowej oceny:
0 pkt – całkowicie nie spełnia/bardzo zły
1 pkt – nie dość spełnia/zły
2 pkt – spełnia w niewielkim stopniu/przeciętny,
3 pkt – spełnia w stopniu średnim/umiarkowanie dobry,
4 pkt – spełnia w stopniu dobrym/dobry
5 pkt – spełnia w stopniu bardzo dobrym/bardzo dobry.
Następnie Zamawiający zsumuje liczby punktów przyznanych ocenianej ofercie w ramach podkryteriów 3a i 3b.
7.2.4. Zamawiający dokonując oceny ofert w oparciu o kryterium 2 będzie brał pod uwagę wyłącznie informacje podane przez Wykonawcę w wykazie sporządzonym przez Wykonawcę zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ (wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie). W wykazie tym nie należy przedstawiać usług szkoleniowych zrealizowanych przez podmioty trzecie (Zamawiający nie uwzględni tych usług w ocenie oferty).
7.2.5. W każdym z kryteriów ocena będzie dokonana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Punkty przyznane w poszczególnych kryteriach danej oferty zostaną do siebie dodane. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.
7.2.6. Dokumenty, o których mowa w pkt 19.2.2. oraz 19.2.3. SIWZ nie są dokumentami, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, a tym samym nie podlegają przepisom art. 26 ust. 3 ustawy i w razie ich nie złożenia Zamawiający nie będzie wzywał Wykonawcy do złożenia tego dokumentu (w sytuacji nie złożenia danego dokumentu oferta wykonawcy w ramach danego kryterium / podkryetrium oceny otrzyma zero punktów).
8. Wykaz dokumentacji postępowania.
Dokumentację postępowania stanowią:
Oznaczenie dokumentu - Nazwa Załącznika
SIWZ - Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Załącznik nr 1 - Formularz Ofertowy
Załącznik nr 2 - Wzór Umowy
Załącznik nr 3 - Opis przedmiotu Zamówienia
Załącznik nr 4a,4b, 4c, 4d - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania
Załącznik nr 5 - Wykaz wykonanych zamówień
Załącznik nr 6 - Wykaz usług - Doświadczenie wykonawcy
Załącznik nr 7 - Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej
powrót...
Wersja : 1 2 3 4 5 6 7 8
OGLOSZENIE-1.pdf
SIWZ - SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKOW_ZAMOWIENIA.pdf
zalacznik nr 4a-1.docx
Zalacznik 4c do SIWZ.docx
Zalacznik nr 7 do SIWZ.docx
Zalacznik 4b do SIWZ.docx
Zalacznik nr 1 do SIWZ-1.docx
Zalacznik nr 2 do SIWZ.docx
zalacznik nr 3 do SIWZ.docx
Zalacznik nr 4d do SIWZ.docx
Zalacznik nr 5 do SIWZ.docx
Zalacznik nr 6 do SIWZ.docx
Opublikowana przez Łukasz Bąk dnia 17.07.2017. Wygasa 07.08.2017. Odsłon 2168, Wersja 4